Day before - Reisverslag uit Carpentras, Frankrijk van Caroline & Vincent - WaarBenJij.nu Day before - Reisverslag uit Carpentras, Frankrijk van Caroline & Vincent - WaarBenJij.nu

Day before

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline & Vincent

10 Juni 2016 | Frankrijk, Carpentras

Gisteren zijn we op ons gemakje naar Carpentras gereden. Onze mobile home ziet er prima uit. Rustig aan gedaan en lekker een avondje met z'n allen gekletst op onze veranda.
Vandaag op verkenningstocht. Wat een puist van een berg, echt imposant!!! We worden er stil van en de moed zakt ons aardig in de schoenen. Govert is vandaag met de fiets vanuit Bedoin gestart, helaas werkte de fiets niet mee en heeft hij goed naar zijn lichaam geluisterd en is dus gestopt. Maar wij zijn super trots ophem, dat hij het toch heeft geprobeerd!!! We hebben alle 3 de beklimmingen bekeken en onze startnummers opgehaald. De start vanuit Bedoin mag van de gemeente niet door gaan. Vincent start zoals gepland vanaf Malucene en Elly en ik moeten ook daar starten ipv Bedoin. We gaan er voor!
Vandaag op de top ook nog wat souvenirs geshopt en alvast foto's gemaakt. We hebben de brabant sticker achter gelaten op het bord....BAM! Nu op tijd naar bed en morgen om 6:00 uur vertrekken naar Malucene.

• 10 Juni 2016 - 23:52

Betsie:

Succes allemaal

• 11 Juni 2016 - 13:43

Carrie:

Heel veel succes vandaag!!!

• 11 Juni 2016 - 17:26

Will.:

Zet hem op!!Hou je taai!Govert is heel verstandig geweest.Succes!!