Dag 4 de grote dag!!! - Reisverslag uit Rovaniemi, Finland van Caroline & Vincent - WaarBenJij.nu Dag 4 de grote dag!!! - Reisverslag uit Rovaniemi, Finland van Caroline & Vincent - WaarBenJij.nu

Dag 4 de grote dag!!!

Door: Vincent

Blijf op de hoogte en volg Caroline & Vincent

08 Februari 2016 | Finland, Rovaniemi

Het is hier net nederland, het is net even boven nul, het dooit, de sneeuw smelt maar vriest direct weer aan op de wegen, je kunt hier met gemak een Elfstedentocht houden over de wegen! Vanochtend rustig opgestaan, het regent een beetje, en het stormt. Op het gemakje ons klaar gemaakt om te gaan trouwen. Tegen de klok van eenen, was Caroline klaar en de IJskoningin was gereed samen met Fem ons ijsprinsesje! Toen op naar de kerstman op de poolcirkel! Deze nam ruimschoots de tijd voor ons en de fotoshoot was echt onvergetelijk! Toen we de foto's op gingen halen kregen we namens Santaclausvillage de hele reportage en het videofilmpje van de opnames aangeboden namens Santaclausvillage, zo bijzonder vond men het daar! Daarna glibberen en glijden over de wegen naar het noordwesten. De wegen zijn barslecht en spekglad, gelukkig hebben we spikes op de auto die ons helpen, maar zeker niet zaligmakend zijn! Mooi op tijd waren we in het arctic snowhotel. Om 16.00 begon de shoot met de fotograaf. Zowel binnen in het ijshotel en buiten in de ijzel en storm foto's gemaakt. Om 17.00 vond de ceremony plaats en hebben na afloop een drankje gehad in de icebar, dit is een echte iglo! Nadien nog wat foto's gemaakt om om half 7 aan te schuiven in een authentieke Lapse hut. Daar werd zalm en rendier geroosterd/gerookt op een op0en vuur. Het was een verrukkelijk diner! Na dit alles moesten we nog 45 km terug naar ons hutje, de temperatuur is wat gezakt en de wegen zijn zo mogelijk nog gladder. Na drie kwartier geploeterd te hebben waren we weer in onze hut en nu zijn we aan het nageniet van hetgeen we hier voor gekomen zijn! Proost iedereen!!!

• 08 Februari 2016 - 22:26

Maggie:

Wauw!! Wat zien jullie er allemaal prachtig uit!!! Gefeliciteerd en geniet nog van deze mooie week. xx Maggie

• 09 Februari 2016 - 08:25

Anouschka :

Mooi zeg! En natuurlijk van harte gefeliciteerd! Veel geluk en genieten samen!
    Groetjes Anouschka X

• 09 Februari 2016 - 10:01

Miek Beckers.:

Wat een sprookje! mooie prinsessen en prinsen en zelfs grootmoeder is er ook bij.
    Gefeliciteerd en een lang en gelukkig leven samen.
    Geniet nog van al het mooie daar.

Groetjes Harrie en Miek.

• 09 Februari 2016 - 11:12

Huub:

Moifistjenie? Van harte . Tineke en Huub.

• 09 Februari 2016 - 14:03

Thomas:

Hier ben ik stil van en niet droog VanHarte Lieverds.

• 09 Februari 2016 - 15:25

W.ederveen:

Wat moet dat een geweldige ervaring geweest zijn voor jullie allemaal!
    Proficiat!
    Wim,Will.

• 10 Februari 2016 - 17:38

Anke:

Wat een belevenis en wat een mooie foto's. Proficiat en heel veel geluk.
    Hans en Anke

• 10 Februari 2016 - 22:42