Dag 1 - Reisverslag uit Rovaniemi, Finland van Caroline & Vincent - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Rovaniemi, Finland van Caroline & Vincent - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline & Vincent

05 Februari 2016 | Finland, Rovaniemi

Vanmorgen om 6:00 uur in de auto, op weg naar Eersel om oma op te halen. 6:30 uur op weg naar Schiphol. De auto geparkeerd en wachten op de shuttlebus, die had panne dus dat duurde wat langer. Op Schiphol gelukkig geen vertraging, dus mooi op tijd de lucht in. In Helsinki overstappen naar Rovaniemi. Ook geen probleem, wel 10 minuten vertraging om dat we op een lading Jappen en andere spleetogen moesten wachten. Wat een volk zeg pfff.... In Rovaniemi snel de auto opgehaald (balie stond naast de bagageband), even boodschappen doen en naar het huisje (van alles gekocht, komen we in het huisje, staan de kasten ook nog vol. Zelfs met worst van de Jumbo). In het pikdonker, was dit wel even zoeken. Van straatlantaarns buiten de bebouwde kom hebben ze hier niet gehoord. En van de naambordjes zie je niks, omdat er sneeuw op zit. Snel wat gekookt en oma's verjaardag gevierd. Nu wachten tot het licht wordt, want we zijn wel erg benieuwd hoe het er hier uit ziet.